Dziennik

REJS W HISZPANII 2018

Jacht Market artykuł grudzieńJacht Market artykuł Artykuł z opisem rejsu prowadzonego przez jednego z naszych kapitanów. Rejs organizowany wspólnie z Domem Żeglarskim Mila.

Shanties 2017

W ostatni weekend lutego Kraków po raz kolejny zamienił się w stolicę szant i piosenek żeglarskich. Tegoroczny festiwal odbywał się pod hasłem „Wisłą na oceany”. Koncertem ballad „Ocean marzeń” w czwartkowy wieczór rozpoczęła się, trwająca cztery dni, jedna z największych na świecie(a na pewno w Polsce) imprez...

Warsztay Meteo z Ziemowitem Barańskim

WARSZTATY METEOROLOGICZNE     Sezon żeglarski rozpoczęliśmy w tym roku wcześnie bo już 30 stycznia ale w Hiszpanii. Za to w Irlandii pogoda wciąż nas nie rozpieszcza i mimo że ruch na przystani się dopiero zaczyna to jeszcze wciąż się doszkalamy. W weekend 11-12 marca 2017 gościem naszego klubu...

DZIEŃ PRZEJŚCIOWY

Dzisiaj część załogi wróciła do Dublina , 3osoby wracają jutro. For more information, please, click คาสิโนออนไลน์เครดิตฟรี W drugą stronę przywiało 7 śmiałków chętnych na odkrywanie kraju którego nie ma na mapie. Hiszpania powitała ich silnym wiatrem i sztormem na morzu. Dlatego szkolimy się w porcie a jutro popłyniemy za...

OSTATNI ETAP Poszukiwań przodków kraju którego nie ma na mapie.

Dzisiaj rano odleciał Marek do Dublina spiesząc do pracy. W 11 odpłynęliśmy w kierunku Alicante. Po kilku godzinach halsówy wiatr wzrósł do 7B i postanowimy zawinąć do portu w Villajoyosa. Wchodziliśmy już po zmroku , wcześniej zaliczając kolejny zjawiskowo piękny zachód słońca nad górami Hiszpańskiego wybrzeża. Jutro część załogi...

ETAP IBIZA-STAŁY LĄD

Po przygodach na wyspie Ibiza popłynęliśmy w kierunku stałego lądu. Nocne pływanie obfitowało w bardzo gorąca dyskusje. To znaczy załoga dyskutowała z Neptunem a on tylko wysłuchał i coraz ciężej wzdychał. Dyskutantów było kilku ale miano prezesa naszego rejsowego klubu dyskutantów zyskał Dima. Jako pierwszy oddał daninę Neptunowi i...

DRUGI DZIEŃ POBYTU NA IBIZIE .

W portach statki gniją a ludzie schodzą na psy. Erotyczne przygody pierwszego oficera. Wczoraj nie udało nam się odnaleźć żadnych śladów przodków kraju którego nie ma na mapie. Zgodnie z odwiecznym obyczajem załoga w porcie zeszła na psy. Zestresowani awaria grota -roler wziął się i wygł (Alek będzie świecić triumfy,...

PIERWSZY ETAP REJSU W POSZUKIWANIU KRAJU KTOREGO NIE MA NA MAPIE

W poniedziałek rano prosto ze szpitalnego dyżuru pojechałem na lotnisko w Dublinie. Lot składał się ze startu i za chwilkę wylądowaliśmy na hiszpańskiej ziemi , po dyżurze spało się fantastycznie i bez przerw. Alicante przywitało nas słońcem i lekkim wiaterkiem. Trzy taksówki zawiozły nas do mariny w Torrovieja. Po...

REJS MUZYKÓW

Dnia osiemnastego września dzielny klubowicz – Łukasz P. pod dowództwem najdzielniejszej klubowiczki – Alicji K. wszedł pełen strachu i obaw na pokład super-żaglowca „Zawisza Czarny”. Żeby zmniejszyć lęki kolegi ŁP, dwójka naszych żeglarzy dotarła do Gdyni dzień wcześniej, na wypadek gdyby ŁP się wystraszył, zawsze mógł wsiąść na pokład...

Koncert Szantowy SZKOCKIEJ TRUPY 01/10/2016

Henryk Czekała “Szkot”, wzniósł kufel piwa i, zamiast wygłosić toast, zamarł na chwilę w zadumie. – Właściwie, nie wiem, dlaczego piję polskie piwo w Irlandii. I przepraszam, że przywożę drewno do lasu, bowiem repertuar mój opiera się w dużej części na tutejszych motywach tradycyjnych. Nikt nie miał za złe,...